Ett fokus. Två decennier. Sex varumärken

Vårt fokus är tydligt: vår företagsgrupp ska upplevas som Sveriges främsta rådgivare inom företagskommunikation. Vi har mer än 20 års erfarenhet inom vårt område och vet hur man bygger och utvecklar kompetens som skapar framgång. Tillsammans utgör vi H&H Group. Totalt är vi cirka 250 specialister. Vi arbetar under sex olika varumärken. Vart och ett med en egen spetskompetens.

Springtime

Springtime bygger engagemang mellan människor och varumärken. Genom strategisk rådgivning, konceptutveckling och genomförande inom samtliga kommunikationsdiscipliner är målet att få människor, varumärken och organisationer att växa i förtroende och i affärer. Springtime har starka nätverk och ett särskilt fokus på marknadskommunikation, förändringsprocesser och Life Science. Under 2015 blev byrån prisbelönad i Sverige och internationellt för kampanjer inom marknadskommunikation, CSR och Public Affairs. Byrån som grundades 1994 har cirka 30 medarbetare och leds av Paul Roswall.

Comprend

Comprend kombinerar kunskap och thought leadership inom företagskommunikation med gedigen digital kompetens. Våra kolleger på Comprend erbjuder digitala lösningar inom investor relations, media, CSR, employer branding, internkommunikation och sociala medier till internationella kunder. Byrån består av drygt 60 medarbetare under ledning av Managing Partner  Staffan Lindgren.

Involve

Involve Communication arbetar med förändringskommunikation och lärande i många av Sveriges mest framgångsrika företag. Involve har under mer än 20 år utvecklat en unik digital metodik och modeller för att skapa medarbetarengagemang och dialog i stora organisationer. Erbjudandet kombinerar rådgivning, konceptutveckling och metoder för genomförande baserade på modern teknologi. Involves specialister inom digital pedagogik, kommunikation och grafisk design leds av VD och grundare Annicka Pärson.

Jung Relations

Jung är en av Sveriges mest prisbelönta byråer i gränslandet mellan PR, digital och köpt kommunikation. Byrån utvecklades utifrån en stark idé om att göra saker annorlunda. Genom att förena varumärken med populärkultur och samtidsfrågor hjälper Jung sina uppdragsgivare att skapa angelägen och meningsfull kommunikation. Jung har 35 medarbetare under ledning av vd Jimmy Rodhelind.

Creo

Creo är Sveriges ledande digitala kommunikationsbyrå specialiserad på rörlig media. Creo har 25+ tillsvidareanställda och ett stort nätverk med frilansare. Creo arbetar med svenska och internationella företag, myndigheter och organisationer, och tar ansvar för hela processen från strategi och rådgivning kring innehåll och teknik till produktion och distribution – till alla skärmar. Creo leds av Niclas Grunewald.