24 april 2015

Vi söker en Office Manager

Hallvarsson & Halvarsson Group söker en Office Manager som med god fingertoppskänsla kan skapa ett kontor i världsklass.

HUVUDSAKLIGA ANSVARSOMRÅDEN

Som Office Manager hos oss har du en nyckelroll för hur våra kunder och medarbetare upplever vår arbetsplats. Rollen innebär att vara ansvarig för den dagliga driften av kontor, inklusive personalansvar för reception och konferensdel (2-3 personer). Du rapporterar till HR Director och är ansvarig för inköp, inklusive förhandling av avtal, ommöbleringar, ombyggnationer, städ, events, trivsel etc.

Vi sitter i två moderna lokaler med hög standard, mitt i Stockholm. Ansvaret omfattar övergripande båda kontoren, men det operativa ansvaret rör i huvudsak det större kontoret. Där sitter vi på top floor med terrass och fina konferensutrymmen.

Profil och personlighet

För att lyckas i rollen ser vi att du har en naturlig känsla för professionell service, kvalitet och en förståelse för detaljernas betydelse i att skapa en miljö i världsklass.

Vi söker en person som

  • har hög grad av servicekänsla
  • tar initiativ och självständigt driver saker framåt
  • kan organisera och leda ett motiverat och professionellt team
  • har vana av inköp och budgetering
  • är pragmatisk och prestigelös
  • är strukturerad och tycker om att hålla ordning och reda
  • är lyhörd för önskemål och högt ställda förväntningar
  • gärna har haft personalansvar

 

Vi tror att du har 5-10 års erfarenhet i liknande position. I rollen ingår att kommunicera på svenska och engelska och det är viktigt att du är bra på att uttrycka dig skriftligt.

Ansökan skickas till linda.oberg@halvarsson.se, senast 8 maj 2015. Ansökningarna hanteras löpande så sänd gärna din ansökan snarast!