Hallvarsson & Halvarsson logotyp
Nyheter

Coop Sveriges årsrapport 2015 vann guld i Svzenska Designpriset!

– Nytta, ansvar och hållbarhet har funnits med Coop i över hundra år. Kooperationen har alltid stått på medlemmarnas sida. Årsrapporten lyfter fram Coops roll som den goda kraften i samhället förpackad i Coops väldigt egna form- och talspråk. Allt för att skapa en stark igenkänning mellan kommunikationen i årsrapporten, annonser och butiker, säger kundansvarig Maria Hanell på H & H.

Ett brett team från Hallvarsson & Halvarsson har stöttat Coop Sverige i produktionen av årsrapporten. Art Director Petter Paulin, skribenter Per Erhenstråhle och Karolina Dubowicz och projektledning Kristin Westberg.

 

Cookies
This website uses cookies as described in our Cookie policy. To see what cookies we serve and set your own preferences, please use your web browser's settings. Otherwise, if you agree to our use of cookies, please continue to use our website.